Receptbank

4 nov. 2011

Testar-kan det här funka??

Om det verkligen funkar att göra nya inlägg direkt från mobilen....ja då borde det bli lättare att hålla bloggen uppdaterad....speciellt eftersom jag just ni inte har någon dator hemma. Ja, ni hörde helt rätt; ingen dator!!! Min gamla skrutt har inte ens fått följa med hem från stugan i höst. Stackarn, får stå där alldeles ensam och skämmas Nä men den har nog bara dataskroten att se fram mot. Och sen man blev med iPhone saknar man den inte lika mycket. Trodde väl aldrig man skulle bli sån nörd. Den är med mest hela tiden (iPhonen altså) jag måste bara få lägga med en bild på hur det kan se ut på nutidens middagar:
(ska se om jag får till det med, att lägga ut bilder direkt från telefonen)
Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar