Receptbank

3 apr. 2013

Jahaja..

Kanske man ska ta och uppdatera bloggen lite..

Tiden går, nu har vi passerat påsken, helt grymt. Trottoarerna blir mer och mer fria från is. Härligt, för jag har ju satt upp ett mål; att vara med i jobbets lag på Indalsledenloppet""  www.indalsledenloppet.nu
Oj, oj - blir jättepirrig i magen för nu är vi anmälda. Ingen återvändo. Ofta sitter lilla elakingen på min axel och säger : men snälla Du, vad har Du gett Dig in på, Du som är så otränad och överviktig-oj,oj,oj
Men skit i honom - det ska gå!
Har sen en vecka verligen skärpt till mig och ätit bra. Påsken gick riktigt skapligt. Har plockat fram www.matdagboken.se igen för att se om det kan hjälpa mig. Behöver verkligen fösvinna några kilon. Om jag åtminstone kunde få bort 5 rackarns kilon innan loppet!! Borde gå, det är ju 10 veckor kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar