Receptbank

7 aug. 2014

7 augusti

Ännu en dag fylld med härliga upplevelser...
Dagen börjar och slutar svettigt, attans vad härligt egentligen. Fast i morse på min joggingrunda fanns en lite annan känsla i kroppen. Den kändes tung och luften var varm och het och grusvägen kändes väldigt lång..

Men krafterna kom snabbt tillbaka och nu när jag tacksamt kan sitta på min altan (och höra ett efterlängtat regn mot plasttaket) och sammanfatta dagen kan jag bara le och njuta 😊. Har varit på temakväll om Sicilien, handlat inför helgens aktiviteter och även gjort hemgjord granola som ska bli spännande att prova till morgondagens frukostyoghurt

Nu får det gärna regna på ett tag till men upphöra till 07:20 i morgon bitti. Då slår jag ut på ettans tee på Öjen ⛳️
Nattinatti



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar