Receptbank

12 jan. 2015

Hjälp..

Vad hände? Det som har varit en helt ok dag på jobbet, tom riktigt bra slutade som en skitdag! Känner mig nedstämd, trött och irriterad. Hade lätt kunnat lägga mig för natten redan vid niotiden. Men höll ut och nu har klockan precis passerat 22 i alla fall. En helt ok tid att gå och lägga sig. Såg ett starkt program på 4:an om tjuvjakt i Sydafrika. Vilka svin det finns...
Men tror inte det var detta som fick mig att må skit, nä här blev jag bara arg. Nä, ett riktigt bottennapp i mående känns det som. Vikten har slagit rekord men det har jag inte heller kännt mig stressad av men i kväll slog det till ordentligt. Vet inte var jag skall börja! Har helt plötsligt ingen inspiration för bra matlagning. Skulle kunna leva på rostade mackor..fy f det var länge sen. Nä nu ska jag sova och hoppas på en bättre dag i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar