Receptbank

25 maj 2015

Två månader

Kom på nåt kul lagom till lunch idag. Just idag kan jag med stolthet konstatera att jag varit helt sockerfri i två månader! En bra anledning att unna mig ett fint halsband. Köpte detta fina på Nana's. 
Så skönt att "unna sig" inte betyder godis eller fikabröd. Så glad att jag fick och även tog chansen att hoppa med i Anna Halléns Utmaning. Som gett mig så mycket kunskap om min kropp och vad den mår bra av. Så glad att den snart är 10 kilo lättare! Så glad att det enda jag snart kan köpa på Nana's är smycken eftersom de säljer kläder från storlek 42! Eller det lät kanske lite tokigt. Nana's är ju den absolut trevligaste butiken i stan. 

3 kommentarer:

  1. Men vilken resa du gör med dig själv via Anna! Jättefin belöning!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det lugn jag känner nu inför mat har jag aldrig känt. Har nu inga problem med att berätta att jag äter strikt lchf. Tyckte det var svårt sist jag provade. Men förstår nu att jag inte hade koll då.

      Radera
  2. Låter som en befrielse som infunnit sig. Härligt! Så glad för din skull.

    SvaraRadera