Receptbank

4 jan. 2016

Nytt år 2016

Välkommen 2016! Undrar vad Du kommer att erbjuda? Eller vad kommer jag att erbjuda Dig?! Ett fortsatt bra liv och hälsa hoppas jag. Och det allra mesta kring om det ska bli så det avgör jag själv. Tänk vad fantastiskt. 
Jag nämnde i ett tidigare inlägg att jag påbörjat ett samarbete med egen PW Coach. En person som stöttar och hjälper mig varje dag. Just den coachen tyckte jag inte gav mig något men efter att ha gett det en chans till och byte av coach är det nu fantastiskt. Hon kan verkligen pusha och peppa den tjejen. Hennes favorituttryck tror jag är "kom i håg att jag hela tiden sitter på Din axel"
Och det behöver jag fortfarande. Maten är fortfarande ett laddat ämne för mig. Eller laddat kanske är ett lite väl starkt uttryck men det är mycket känslor inblandade. Känns skönt nu att vara på rätt sida nyår och nästan alla större mathelger är avklarade. Lite handbroms behövs efter aningens för mycket av lite av varje :) En underbar middag avslutade dagen; kycklingfilé fylld med färskost, soltorkade tomater och basilika. Lite Italienskt. Italien som jag för första gången skall få uppleva i år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar