Receptbank

10 aug. 2016

Sensommar

Ett halvt år har gått. Jag har passerat 60. Upplevt en fantastisk resa till Rom




Lyckades uppnå målet Premiärmilen i Stockholm i början av april. En helt fantastisk helg som förutom milen innehöll mysig samvaro med kär vän, god mat och allsvensk fotbollspremiär:





Nu, i slutklämmen på årets sommarsemester kretsar tankarna mest kring hur fortsättningen på mitt arbetsliv skall bli. Har upplevt en alldeles för stressig tid ända från oktober förra året. En kulminerande stress strax innan semestern som fått mig att fundera på allt från att säga upp mig till att gå ner i arbetstid. Nu lutar det att jag går ner till 4 dagars vecka till att börja med. Sen får vi se..

Här lite semesterbilder från Badrock på Öland, Bruce på Ullevi, Göteborg och Stockholm:













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar