Receptbank

10 jan. 2017

1-2-3 dagar

Nollat i tre dagar nu och tycker mig redan ha fått bort en del värk. Helt otroligt
Här gårdagens middag och dagens lunch; ugnsstekt kycklingfilé med ostplättar:
 

Tycker mig också fått tillbaka energin. Kände mig jäkligt pigg i eftermiddag. Dock en liten dipp i kväll. Lite kolhydratslängtan som jag kunnat vifta bort.
Nu gäller det att få bort lite kilon tills 25 mars. Då far vi till Stockholm och Intiman och upplever en återförening av mina största tonårsidoler; Hep Stars ❤️❤️. Sist jag hörde dom var väl en så där 45-50 år sedan på Skönsbergs Folkets Hus. Jag stod längst bak, upptryckt mot en vägg och svimmade när de spelade Sunny girl 🎸☀️. Nu sitter jag på första raden och tänker inte svimma. Men en och annan tår kommer nog fällas 😭

Kvällens middag som också kommer bli morgondagens lunch; kokt torsk med äggsmör:
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar