Receptbank

20 jan. 2017

Oj

Ojdå, länge sen jag uppdaterade 😱
Jag nollar på fortfarande. Ibland undrar jag varför jag håller på men kroppen mår mycket bättre. Mindre värk och hittills har jag klarat mig bra från kryp och kramper i benen. Dessutom försvann det 2 kilo och 3 cm och då blir man lite glad 😊
Nu har det gått nästan två veckor och vacklar om jag ska fortsätta eller ej. Får se om jag håller ut i helgen. 
Matlagningen blir väldigt tråkig. Ja jag vet att det är en av anledningarna till att man gör detta. Man ska tappa intresset för mat!!
Men jag är lite kluven.. älskar ju att laga god mat!!  Och ett glas gott vin till!
Men precis som förra gången jag nollade så både vill och inte vill jag avbryta. Kroppen känns "ren". 
Här lite bilder i alla fall på veckans nollningsmiddagar:

Currydoftande köttfärsröra:
 
Helstekt fläskfilé, babyspenat o bea:
 

Lite räkor o aioli:
 

Torskrygg, bacon, babyspenat o varm citronsås:

Plocktallrik:
 
 
Färskost-basilikafylld kycklingfilé med kryddsmör:
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar