Receptbank

2 maj 2017

Annorlunda Stockholmsvistelse

Ja, det kan man verklige säga.
Stockholm brukar innebära goda restauranger och en massa mys med sambo. 
Men den här gången är jag själv på favorithotellet. Ett stort dubbelrum alldeles för mig själv 
 
Men ingen god mat, inget gott vin 😏
Den här gången är det tarmrensning som gäller. Ska på tarmröntgen i morgon bitti. Men är mycket tacksam att få denna möjlighet genom jobbets sjukförsäkring. Min mage kraschade totalt för en tid sedan. Därför har jag fått alla möjliga koller med det här som avslutning..hoppas jag.
När jag ändå är i stan ska jag passa på att få cortisonsprutor i mina händer. Golfen måste ju funka 👍
Nä nu blir det en sista och riktigt god näringsdryck och sen försöka sova. Spännande dag i morgon
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar