Receptbank

30 maj 2017

Varje dag är en kamp

Ja, jag kämpar varje dag för att få ordning på mitt mat-liv! Tyvärr förlorar jag oftast kampen. Jag är helt jä.. otrolig. Jag har inget motstånd alls mot bröd, kakor, godis..you name it! Jag hittar ursäkter hela tiden. Och nu har det börjat kännas på kläder ordentligt. Fortsätter jag så här kommer jag vara tillbaks till mitt 90 kilo jag och hänvisad till klädfirmornas XL avdelning. MEN JAG VILL JU INTE DET!!   NÄ MEN SKÄRP TILL MIG DÅ!!
Idag har jag kanske en chans att vinna över allt onyttigt när jag hittills bara ätit ok. Jo, jag åt ett päron till em kaffet.. men gämförelsevis får det anses som ok.

Gjorde en riktigt god middag som jag hittade på www.lifezone.se. Bön- & Baconlåda. Mums, kan rekommenderas 👍
Nu har jag bryggt mig en kopp kaffe och lovar mig själv att inget annat ska ätas 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar