Receptbank

8 apr. 2019

Igen och igen.... och igen

Hej igen världen, Sverige, Sundsvall, Långsjön, stugan ❤️

Igen och igen börjar jag om med mina inlägg. Det här är liksom väldigt typiskt för hela mig. Svårt att hålla kvar något. Påbörjar och vill en massa saker men avslutar sällan. Nu vill jag ju inte avsluta bloggen, nej tvärtom, men jag menar att jag har svårt att fullfölja. Tröttnar lätt fast det är sånt som intresserar mig.
Är lite av en periodare i det mesta oavsett om det gäller motion, kost, trädgård eller som här min blogg.

Ja, ja nu sitter jag här i alla fall och får väl försöka mig på en sammanfattning sen sist:









Jag har nu opererat min vänstra onda artrostumme. Den jobbigaste tiden tror jag är över och nu gäller tjurig träning för att få handen att funka igen. Blir nog dåligt med golf i sommar men vad gör man? Droppen var när jag inte ens kunde lyfta mitt yngsta barnbarn. Och med en till liten rackare på väg i sommar så..



Sex av åtta sjukskrivningsveckor har nu gått och jag längtar inte så väldigt värst tillbaka till jobbet 🤫


Min lilla solstråle❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar