Receptbank

13 nov. 2019

Ibland orkar man inte

Så har vi första riktiga halkan här. Tack och tack 🙏 för broddar! Och tack kära sambo som fixade på dom när mina händer inte fixar det❤️





Har varit på andra återbesöket efter högertummens operation. Allt ser bra ut. Bara att ta stora tålamodskepsen nu framöver.
En riktigt trevlig spansk restaurang hittade jag. På Nybrogatan på Östermalm; Spanjorskan heter den. God lunch åt jag. Spanska köttbullar i fantastisk tomatsås



Känner mig trött 😓  Kanske pga vädret men också pga som det känns en ständig oro för mina skröpliga föräldrar. Måste skärpa mig och inte dras med i deras mående som är allt annat än positivt just nu.

Så just nu har jag ingen mat-inspiration. Då får det bli kokt ägg, lchf-bröd mm

(när man avstått från socker i 2,5 månad, jäklar va tomatsåsen i makrillburken känns söt!! Måste kolla upp om den verkligen är ok🤨)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar