Receptbank

9 nov. 2022

(Temporary Backup) Tre dagar

Nu har jag faktiskt haft koll på ätandet i tre dagar. Sötsuget har hållit sig borta och det är jag så tacksam för 🙏.  ”Hela Sverige bakar” kan ju vara en lite väl stor utmaning men gick bra ikväll då de bakade matbröd och nån konstig typ av kaka. Visserligen av choklad men nä, såg inte gott ut. 



Käkade lunch på Chopchop idag och blev galet mätt så ville inte göra nån ordentlig middag. Fick bli yoghurt och ett par Finn Crisp. Lyxade till det med en kopp te 🫖 och två små pepparkakshjärtan. Och det gick bra. Blev nöjd. Fick inget infall att vilja käka upp allihop. 
Men nu så här innan läggdags känns magen lite tom så det får bli lite bubbelvatten och sen hopp i säng.

Jo, hittade en jättefin tunika/klänning på min favoritbutik idag. Känner mig jättefin i den.
Ska ju på ”bjuddans” till helgen och blev sugen på nåt nytt. Men kom ju även på att jag hade inga passande skor!! För när var jag på dans senast??!🙀. Men helt galet, jag hittade ett par på Erikshjälpen för 35!!!!kr

Lite dålig bild. Kände mig finare än vad bilden visar. Och skorna syns inte alls..


Nattinatti 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar