Receptbank

7 nov. 2022

Nytt behov


 Oj, hoppsan! Hade nästan glömt att jag hade en blog! Men känns som det kanske kan vara av nytta att börja skriva ner några tankar igen.

3 år har gått sedan sist. Oj vad det har rullat på och så mycket som hänt. Förstås både roliga och tråkiga saker.

Roligt är att Jag har slutat jobba. Jag har blivit både mormor och farmor igen❤️

Sorgsen för att både mamma och pappa somnat in. Pappa i december 2020 och mamma i februari nu i år 💔 Jag sörger dom fortfarande varje dag 😥

Men har så mycket bra i mitt liv. Jag har haft en riktigt härlig sommar med mycket trädgård och mycket golf.

Det som gör att jag behöver skriva ner mina tankar nu är bl. a min ätstörning som blivit större och större under året. Jag har formligen vräkt i mig onyttigheter. Gömt godis. Hetsätit! Att jag inte gått upp i vikt mer än vad jag gjort är obegripligt. 

Men nu försöker jag ta tag i detta. En dag i taget.. Så i kväll kan jag för första gången på mycket länge gå och lägga mig med en lite skön känsla i kroppen då jag faktiskt inte ätit något galet😊   Jag tror det kan hjälpa mig att skriva av mig så här 

God natt 😴 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar