Receptbank

27 dec. 2016

Ny inspiration och energi

Som en skänk från ovan kom min "guru" Anna (www.annahallen.se) med en välbehövlig webföreläsning och spark i baken i går kväll. Precis vad jag behövde. Nu känns det som jag är på rätt spår igen.

Funderar ni på att förändra ert sätt att äta. För att gå ner i vikt eller för att kroppen ska må bra rekommenderar jag verkligen att ta hjälp från denna fantastiska kvinna. Hon kommer att köra igång ett par webkurser i januari. Det var genom en sån kurs jag förändrade mitt liv våren 2015 😊
Hon finns på FB, Anna Hallen Buitenhuis ❤️

Hon har bl.a lärt mig vikten av frukost-lunch-middag. Att fundera till och göra bra val. Nåt som jag i och för sig helt glömt bort under en tid nu i höst. Men hon har också lärt mig att inte slå på mig själv och bestraffa mig. Ja, hon betyder så otroligt mycket för mig denna kvinna!

Nu ska jag fortsätta göra bra val och må gott ❤️

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar